top of page

הצלחה בראיון #2: דברים שלא כדאי לומר


סיפורים אמיתיים, לא המצאתי כלום, נשבעת!

"אה, את מחברת השמה? אז את יודעת שאין טעם שאבוא לראיון איתך, אני הולך לראיונות רק אצל המעסיקים". (מצויין, חסכת ממני ראיון מיותר. וגם מהלקוח שלי. וגם מעצמך. תמשיך לחלום).

"אני רוצה שתכתוב בחוזה את כל תחומי האחריות שלי, שלא אגלה פתאום שאתה רוצה שאקח אחריות על עוד דברים, למשל אם העסק יתרחב פתאום אז אל תפיל עלי את האחריות גם לטיפול בחטיבה החדשה" (וואלה? אז לפני שאני מטיל עליך משימות אצטרך לבדוק בחוזה שלך שאני לא חלילה מפר אותו?)

"אני מרגיש איתך נוח אז אני יכול להגיד לך שהבוס שלי אשם במה שקרה בחברה, הוא פשוט לא ידע לנהל אותה" (ואתה אומר לי את זה כי אתה רומז לי שאתה יודע איך לנהל את העסק שלי יותר טוב ממני?)

"עזבתי את החברה הקודמת כי כל הזמן התווכחו איתי על כל דבר" (יכול להיות שהם לא חכמים במיוחד, אבל בזה הרגע החשדת גם את עצמך ככזה. יכול להיות שלא היה מקום בבניין לאגו שלך?)

"אני יכול להיות איש מכירות מעולה, אבל אל תצפי ממני שאשיג לבד לידים. מאיפה אני אביא אותם? (או קי... יכול להיות שהמשרה הזאת פשוט לא מתאימה לך?)

"אני יכול להביא כמה ממליצים שאת רוצה, אבל לא מהחברה האחרונה וגם לא מהשתיים שלפניה, אני לא ממש בקשר עם אף אחד שם" (אז אתה יכול להביא לי ממליצים, רק לא את אלה שאני רוצה לדבר איתם. הבנתי נכון?)

"אל תשאלי אותי איך אני עושה את זה, אני פשוט מעולה בזה" (אם ככה, אל תשאל אותי איך מגיעים לראיון אצל המעסיק, כי הוא לא ממש מעריך שאומרים לו "אל תשאל אותי")

ומה המשפטים הכי לא מתאימים שאתם שמעתם?

 

פוסטים אחרונים
bottom of page