top of page

איך זה עובד 1#: למה רק פניות מתאימות תיענינה

ודאי מוכרת לכם התחושה כי אין מענה או התייחסות לקורות החיים ששלחתם. אתם שולחים קורות חיים בלי סוף והטלפון - דומם. למה זה קורה?

דמיינו לעצמכם אתכם מנהלים מחלקה בחברה. חישבו על התפקיד האחרון אותו מילאתם. סביר להניח שהייתם עמוסים מאד, היה עליכם להספיק לבצע משימות רבות תחת לחץ ועשיתם הכל כדי להימנע מהסחות דעת ועבודה "פול גז בניוטרל". כך בדיוק נראה היומיום של המגייסים, בין אם אלה חברות ההשמה או מחלקות הגיוס באירגונים. לכולם יש יעדים ומשימות בלי סוף וכולם רוצים להיות אפקטיביים. זו הסיבה לכך ש"רק פניות מתאימות תיענינה". אז איך בכל זאת מבטיחים שקורות החיים יביאו אתכם לשלב הבא?

עקרון המפתח הוא רלוונטיות, רלוונטיות, רלוונטיות. קורות החיים שלכם חייבים להדגיש את התאמתכם למשרה, ורצוי באמצעות הידהוד של מילים שמופיעות בדרישות התפקיד. אם יש בקריירה שלכם תפקידים שאינם רלוונטיים, ציינו אותם בשורה אחת ואל תפרטו מה עשיתם בהם. בתפקידים הרלוונטיים, פרטו מה היו תחומי האחריות שלכם, האם ניהלתם עובדים וכמה, האם ניהלתם תקציבים, ולא פחות חשוב, ציינו מה היו ההישגים העיקריים שלכם.

עוד טיפ קטן, מומלץ בחום לשלוח קורות חיים בעברית, אלא אם היתה דרישה מפורשת לשפה אחרת. רוב המגייסות, במרבית החברות, יעדיפו להתעמק בקורות חיים בשפת אימן. בהצלחה!

פוסטים אחרונים
bottom of page