מנהל/ת מחלקת מרקום לארגון גדול בפריסה ארצית

מיקום: מרכז תל אביב

משרה מלאה

 

תיאור

אירגון גדול בפריסה ארצית, מציע תפקיד מאתגר, מתגמל ומאפשר צמיחה ולמידה.

למי התפקיד מתאים?

לנשות מרקום, עם ניסיון מאירגונים שהם גם בעלי תקציב שיווק מכובד וגם נחשבים כבתי ספר טובים למקצועות השיווק והפרסום;

לתקציבאיות בכירות וסופרווייזריות מהמשרדים הגדולים, שהתנסו בעבודה עם לקוחות גדולים ומגוונים.

לאלה שגם יש להן ניסיון בתחום הפרסום וגם מבינות שתפקידן מתחיל בהתוויית האסטרטגיה ולא מסתיים ללא מתן שירות מעולה לסניפים ולעובדיהם, אלה שנמצאים בממשק עם הלקוחות;

שבנוסף לכל האמור לעיל, יודעות לעבוד בקצב מהיר מאוד ועדיין להפגין סבלנות כלפי תהליכים ארוכים וממשקי עבודה שדורשים ליווי צמוד.

כפיפות – למנהלת אגף השיווק

כפיפים – 2 עובדים

התפקיד כולל רכב.

 

תחומי אחריות

  • אחריות על תחום הפרסום והנראות החזותית – הן בפלטפורמות וערוצי מדיה והן בסניפים בכל רחבי הארץ

  • ליווי פרויקטים ארציים ומקומיים, בכל הנוגע לפרסום ותקשורת שיווקית.

  • שותפות בבניית תכניות עבודה מבוססות סגמנטים, הנשענות על דאטה ומסעות לקוח.

  • פיקוח ובקרה על פעילות משרדי פרסום, הפקות דפוס ועזרים פרסומיים שיווקים

  • תכנון, ניהול והפקה של אירועים וכנסים

  • ניהול קמפיינים דיגיטליים מבוססי ביצועים (פרפורמנס), הערכה ושיפור למקסום תוצאות.

  • ניהול תקציב והכנת דו"חות.

 

דרישות

  • תואר ראשון – חובה, תואר בתחום הפרסום והשיווק - יתרון

  • ניסיון של 4 שנים לפחות בעבודה כתקציבאית/ סופרווייזר במשרד פרסום גדול או ניסיון בניהול פרסום מחברה גדולה ובעלת תקציב של למעלה מ – 10 מיליון ₪ בשנה.

  • היכרות וניסיון בעבודה עם המגזרים השונים – יתרון משמעותי

  • הבנה מעמיקה בסושיאל, דיגיטל, מובייל

  • ניסיון בניתוח אפקטיביות הפרסום בפלטפורמות השונות

  • ניסיון ויכולת ניהול תקציב מורכב (עדיפות להיכרות עם SAP)

  • ניסיון בניהול צוות

  • כושר ביטוי ויכולת התנסחות מעולה בכתב ובעל פה.

  • חשיבה חדה, מהירה וגמישה.

 

המשרה מתאימה לכישוריך ומעניינת אותך?

כאן שולחים קורות חיים, אבל רגע! לא על האוטומט! 
האמנם קורות החיים שלך מדברים בעדך ובעד התאמתך למשרה הזאת? 

בדקת? ווידאת התאמה? נהדר. מחכות לשמוע ממך, כאן.

פניות מתאימות תיענינה מיד.

המודעה מיועדת גם לגברים, לא רק לנשים.