top of page

רכז/ת תפעול ולוגיסטיקה לחברה בתל אביב

מיקום: תל אביב
משרה מלאה

 

תיאור

סטארט-אפ בתחום מוצרי הצריכה, חברה קטנה אך מבוססת, מרחיב את שורותיו ומגייס רכז/ת תפעול ולוגיסטיקה.
המוצר מדליק ואיכותי, העבודה בסביבה נעימה והיזמים הם אנשים שפשוט כיף לעבוד איתם. 
המשרד בתל אביב (מרכז בואכה הצפון הישן), לא בקו רכבת.

התפקיד ללא כפיפים.
משרה מלאה, חמישה ימים בשבוע. ניתן לשלב עם עבודה מהבית.
נדרשת נכונות לתת מענה לבעיות מיוחדות גם מעבר לשעות העבודה, אם וכאשר יהיה צורך, מעת לעת. 

 

תחומי אחריות

  • אחריות לביצוע הזמנות ומעקב אספקות, מול ממשקים רבים ושונים זה מזה (ספקים, לקוחות, שותפים עיסקיים).

  • התנהלות מול הסכמים שונים שנחתמו עם כל אחד ואחד מן הספקים והלקוחות.

  • פתרון בעיות מהיר ואפקטיבי כאשר מעת לעת מתרחשים שיבושים באספקות.

  • תיאום ימי צילום, החל משליחת המוצרים ועד העברת התמונות לאתרים של השותפים העיסקיים.

 

דרישות התפקיד

  • ניסיון בתפקיד מבצעי/ אדמיניסטרטיבי/ בק אופיס הכרוך בעבודה מול ממשקים רבים ובתיאומים מורכבים בין גורמים שונים. דוגמאות לניסיון רלוונטי: ניסיון בהפקות, בשירות לקוחות שאינו רק טלפוני, בבק אופיס של חברות קמעונאיות, שרשרת אספקה בחברות קטנות וכו'.

  • יכולת לעבוד באופן עצמאי לחלוטין.

  • שליטה מעולה באקסל בפרט ובאופיס בכלל.

  • יכולת מוכחת לרתום ממשקים שונים לעבודה משותפת, גם כאשר המשימות המשותפות אינן בראש מעייניהם.

  • יכולת מוכחת להתמודד בהצלחה עם תקלות ובלת"מים, בגמישות, תוך הפגנת גישה של פתרון בעיות.

 

המשרה מתאימה לכישוריך ומעניינת אותך?

כאן שולחים קורות חיים, אבל רגע! לא על האוטומט! 
האמנם קורות החיים שלך מדברים בעדך ובעד התאמתך למשרה הזאת? 

בדקת? ווידאת התאמה? נהדר. מחכות לשמוע ממך, כאן.

פניות מתאימות תיענינה מיד.

המודעה מיועדת לגברים ולנשים כאחד.

net_edited.png
2.png
bottom of page