מנהל/ת לקוחות לחברת טכנולוגיה גלובאלית

מיקום: פתח תקווה

משרה מלאה

 

תיאור

חברת טכנולוגיה גלובאלית, המתמחה בשירותים מקצועיים בתחום הקוד הפתוח, (המכונים בהייטק professional services), נמצאת בגידול מואץ ומחפשת מנהל/ת לקוחות לצוות האייסים שלה.

 

תחומי אחריות

מדובר בתחום מקצועי מורכב ללמידה ומתגמל, והאחריות שלכם תתרחב בהדרגה, ככל שתוכיחו את עצמכם בתפקיד. תהליך הכניסה לתפקיד מחייב מעבר של שלושת השלבים הבאים:

  • מדרגה ראשונה: On Boarding. בשלב זה תתחילו להבין את המיקרוקוסמוס בו החברה פועלת, תכירו את הלקוחות השונים ומשימתכם העיקרית תהיה הבאת לידים אקטיביים.

  • מדרגה שניה: בו תעברו למכירה אקטיבית, תקשורת מתמשכת מול הלקוח מהפגישה הראשונה ועד החתימה על החוזה.

  • מדרגה שלישית: אחרי שתוכיחו את עצמכם כמקצוענים בשתי המדרגות הראשונות, תקבלו אחריות על תיק הלקוח לכל מחזור החיים שלו בחברה – החל משלב המכירה, דרך שלב ההטמעה והשירות השוטף. בשלב זה תהיו אחראים לניהול הקשר עם אנשי המפתח של הלקוח, תהיה לכם אחריות מלאה לכל מעגל השירות מול הלקוח, תייצגו את הלקוח מול גורמים שונים באירגון ותייצגו את האירגון מול הלקוח. 

 

דרישות

  • אז מה צריך בשביל להתקבל לחברה המקצוענית הזאת?

  • 3-5 שנות ניסיון במכירות של שירותים מבוססי טכנולוגיה.

  • יכולת מוכחת לעבוד על פי יעדים מדידים ולעמוד בהם

  • יכולת מוכחת לעבוד עם לידים קרים ולהפוך אותם לחמים.

  • היכרות מעולה עם שוק ההייטק הישראלי, יתרון להיכרות עם מפתחי תוכנה ומנהלי R&D.

  • יכולת מוכחת לעבוד בצוות, להתייעץ, לשתף אחרים בהצלחות ובהתלבטויות.

  • ס-ב-ל-נ-ו-ת. שלוש המדרגות הכרחיות כדי להבטיח הצלחה בטווח הארוך. משך הזמן של כל מדרגה תלוי רק בכם, אבל ללא סבלנות, לא תגיעו לשלב המעניין והמשמעותי ביותר בתפקיד.

 

המשרה מתאימה לכישוריך ומעניינת אותך?

נשמח אם תשאיר/י לנו את פרטיך כאן ונחזור אליך בהקדם.

 

​המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד

פניות מתאימות תיענינה מיד.