רכז/ת תפעול ושירות לחברה בנתניה

מיקום: נתניה, אזור התעשיה פולג

משרה מלאה

 

תיאור

לחברה שעוסקת ביבוא גאדג'טים טרנדיים ומדליקים,

דרוש/ה רכז/ת תפעול ושירות מתחיל/ה, לתפקיד שהוא מקפצה לקריירה.

בתפקיד הזה תהיה לך הזדמנות לגעת בכל שרשרת הערך של החברה: בספקים, בלוגיסטיקה, בתהליך השירות והמכירה וכמובן בלקוחות. נלמד אותך תפקיד מבוקש, נעניק לך ניסיון בטווח רחב של תחומים, ונשלב אותך בסביבת העבודה הכיפית, התומכת, והצעירה שלנו.

התפקיד מתאים במיוחד למי שסיימו לימודים אקדמאיים ורוצים/ רוצות להכיר מגוון רחב של תחומי עיסוק, כדי להחליט באיזה מהם להתמחות בהמשך.

 

תחומי אחריות

  • ריכוז פניות לקוחות המתעניינים ברכישת מוצרים: מענה ראשוני, ניתוב לידים בין אנשי מכירות, טיוב לידים, הצעות מחיר.

  • מעקב וטיפול בהזמנות, כולל הפקת דוחות ובקרה יומיומית.

  • עזרה בתפעול והכנת המוצרים למשלוח.

  • עזרה בתפעול פרויקטים שונים.

 

דרישות

  • ניסיון קודם (גם מהצבא או משנת שירות) בתפקיד המשלב אדמיניסטרציה, תפעול ושירות. לדוגמה, אם היית סמב"צ/ית בצבא או תפקיד דומה עם אחריות רבה, ייתכן שאותך אנחנו מחפשים.

  • משימתיות, שאפתנות, זריזות, דיוק ויחסי אנוש מעולים.

  • שליטה באקסל ובאאוטלוק – חובה.

  • שליטה ביישומי אופיס נוספים – יתרון.

  • היכרות עם תוכנת ERP (זום, פריוריטי וכד') – יתרון.

  • אנגלית ברמה טובה (מספיק טובה כדי לנהל ביומיום תכתובות עם ספקים בחו"ל).

  • נכונות למשרה מלאה (א-ה 09:00-18:00).

המשרה מתאימה לכישוריך ומעניינת אותך?

כאן שולחים קורות חיים, אבל רגע! לא על האוטומט! 
האמנם קורות החיים שלך מדברים בעדך ובעד התאמתך למשרה הזאת? 

בדקת? ווידאת התאמה? נהדר. מחכות לשמוע ממך, כאן.

פניות מתאימות תיענינה מיד.

המודעה מיועדת לגברים ולנשים כאחד.

net_edited.png
2.png