מנהל/ת משרד לחברת סטארט-אפ

מיקום: צפון תל אביב

משרה מלאה

 

תיאור

חברת סטארטאפ גלובאלית (30 עובדים וממשיכה לצמוח), עם אוירה נעימה וטכנולוגית.

עבודה צמודה עם מנהלי החברה, ישיבה בקבלה מרווחת ונעימה.

המשרדים בצפון ת"א.

 

תחומי אחריות

  • אדמיניסטרציה שוטפת

  • מתן תמיכה ומענה מקצועי לדרגי ניהול, כלל העובדים בארץ ובחו"ל, ספקים ולקוחות, עזרה בתיאום פגישות, ישיבות הנהלה, בורד ופגישות חשובות

  • אחריות כוללת על הנסיעות לחו"ל: הזמנת טיסות, מלונות הכנת דוחות נסיעה וכד'.

  • סיוע בפרויקטים מגוונים של מחלקת שיווק

  • ניהול התחזוקה השוטפת והציוד המשרדי

  • התנהלות שוטפת מול המשכיר של המשרד

  • התנהלות שוטפת מול ממשקים חיצוניים: משרדי עו"ד, משרד רואי חשבון, חברות ביטוח

  • הנהלת חשבונות (בקרה על תשלומים לספקים, בדיקת חשבוניות, העברות בנקאיות שוטפות בארץ ובחו"ל; תמיכה שוטפת בהנהלת חשבונות בישראל באמצעות מערכת הפריוריטי: הפקת חשבוניות, הפקת קבלות, הפקת דו"חות כרטסת ותנועות יומן).

  • סיוע למנהלת משאבי אנוש (קליטת עובדים ותהליך סיום עבודה, בקרת דיווח נוכחות, הכנת דו"חות נוכחות חודשיים,

  • תכנון אירועים, חגים, ימי הולדת, הרמות כוסית, HAPPY HOUR, הטבות שבועיות וכד')

 

דרישות

  • ניסיון 3-5 שנים בניהול משרד

  • תואר ראשון - יתרון

  • עברית – שפת אם

  • אנגלית – רמה גבוהה (דיבור וכתיבה)

  • שליטה מלאה ב  Word, Excel, PPT

  • יחסי אנוש מעולים ומוטיבציה לקחת חלק משמעותי בפעילות החברה

המשרה מתאימה לכישוריך ומעניינת אותך?

נשמח אם תשאיר/י לנו את פרטיך כאן ונחזור אליך בהקדם.

 

פניות מתאימות תיענינה מיד.

המודעה מיועדת לגברים ולנשים כאחד.