מנהל/ת משרד לחברה צעירה ומצויינת

מיקום: תל אביב

משרה חלקית 09:00-16:00

 

תיאור

חברה צעירה, גלובלית ומצליחה, מחפשת מנהל/ת משרד.

תפקיד שיש בו הרבה אדמיניסטרציה ומתן שירות פנימי לממשקי עבודה מגוונים בארגון,

ויחד עם זאת, תפקיד שמאפשר ללמוד דברים חדשים ולהביא ערך רב לחברה, ככל שהנכונות לקחת משימות גדלה.

הבונוס: כפיפות למנהלת משאבי אנוש בחברה והזדמנות ללמוד ממנה ולהשתלב בעבודתה, כמובן בכפוף למילוי מושלם של כל יתר המשימות ולמתן שירות מעולה לכל המנהלים והמחלקות.

המשרדים במרכז תל אביב.

שעות העבודה: ימים א-ה, 09:00-16:00 (עם גמישות לסיים את המשימות ולא להפיל את העט מהיד).

 

תחומי אחריות

  • ניהול יומנים וקביעת פגישות רבות משתתפים

  • ניהול שוטף של המשרד - קניות בסופר, הזמנת משלוחים, ציוד משרדי, תשלומי חשבונות וכו'

  • קבלת אורחים

  • התאמות בנקים

  • סיוע לשירות לקוחות ולמחלקות אחרות במידת הצורך

 

דרישות

  • ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי הכרוך במתן שירות לגורמים רבים במשרד

  • אנגלית טובה (דיבור וכתיבה בשטף ובבטחון)

  • ניסיון בעבודה עם גיליונות נתונים ובבדיקה מדוקדקת של פרטים

  • סבלנות, דיוק, שפע רצון טוב וגישה חיובית לחיים בכלל ולעבודה בפרט

  • אהבת אנשים ואהבה לתת שירות

המשרה מתאימה לכישוריך ומעניינת אותך?

כאן שולחים קורות חיים, אבל רגע! לא על האוטומט! 
האמנם קורות החיים שלך מדברים בעדך ובעד התאמתך למשרה הזאת? 

בדקת? ווידאת התאמה? נהדר. מחכות לשמוע ממך, כאן.

פניות מתאימות תיענינה מיד.

המודעה מיועדת לגברים ולנשים כאחד.